יום שני, 13 ביוני 2011

זהירות מציור מזויף של יעקב גבאי המוצא למכירה בשוק האמנות

לכל מן דבאי.

לצערי ישנם ציורים מזויפים בשוק על שם יעקב גבאי.
לאחרונה ניכנס ציור מזויף לשוק המכירות הפומביות
בישראל.

לאחר פנייתי לבית המכירות הפומביות הוסר שמי מעל
הציור המזויף והוכרז עליו "אמן לא מזוהה".לצערי הציור
נמצא בקטלוג המודפס של בית המכירות והובטח לי
שבימים הקרובים יוסר הציור מאתר האינטרנט של בית
המכירות והוא לא יועמד למכירה.
נכון לכתיבת שורות אלו הציור עדיין נמצא במכירה והוא
חתום בשם שלי בשפה העברית.

בעקבות ארוע זה אני מודיע באופן פומבי לכל מן דבאי
שהחתימה של יעקב גבאי תמיד מופיעה בשפה האנגלית
בלבד - Yacov Gabay.

כל ציור שאתם ניתקלים בו בשוק וחתום בשם יעקב גבאי
בשפה העברית אינו ציור שלי ומעולם לא צויר על ידי אלא
זהו זיוף זול חסר כל ערך אמנותי ומסחרי.רמאות לשמה
שבאה לנצל את השם הסחיר של יצירותיי בשוק האמנות.

כל מי שבידו ציור של יעקב גבאי ומעונין לאשר את מקוריותו
אשמח לעשות זאת ללא כל עלות כספית מצד המבקש.

צר לי שהגעתי למצב כזה שבו אני צריך לפנות לקהל בצורה
שכזאת אבל אין בידי אפשרות אחרת.

יש לציין לטובה את בית המכירות הפומביות שטיפל ביעילות
בכל הענין המביך הזה.ואני תקווה שהוא יסיר כליל את הציור
המזויף הזה מעל גבי הרשומות שלו בזמן הקרוב ביותר.

בברכה
יעקב גבאי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה